Заяви на страхові виплати можна подати онлайн
Пенсійний фонд України запровадив новий сервіс подання заяв щодо призначення/перерахунку/продовження страхових виплат у зв’язку з нещасним випадком на виробництві чи професійним захворюванням.
- Відтепер постраждалі особи або члени їх сімей, які авторизувалися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за кваліфікованим електронним підписом (КЕП), для одержання відповідних страхових виплат можуть подати онлайн:
- заяву про призначення/перерахунок/продовження страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням);
- заяву про призначення/перерахунок/продовження страхової виплати у зв’язку зі смертю годувальника;
- заяву про відшкодування витрат на поховання потерпілого та пов’язані з цим ритуальні послуги;
- заяву про здійснення страхової виплати (поновлення або добровільне припинення виплати, виплата недоотриманих страхових сум тощо);
- заяву про компенсацію витрат (компенсація проїзду, витрат на житло).
Алгоритм дій наступний:
1. Заходимо в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України з допомогою КЕП.
2. В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі “Комунікації з ПФУ“ обираємо опцію “Заява на страхову виплату“.
3. Надаємо згоду на дистанційне інформування та натискаємо кнопку “Продовжити”.
4. У спливаючому вікні “Заяви на страхову виплату” з наданого переліку обираємо саме той тип заяви, який потрібно.
5. У заяві заповнюємо всі обов’язкові поля, позначені зірочкою: вносимо загальні та адресні дані заявника, зазначаємо інформацію про страховий випадок, вказуємо дані для призначення страхової виплати, додаємо скан-копії необхідних документів (наведено у розділі V Порядку призначення, перерахування та проведення страхових виплат , затвердженому постановою правління ФССУ від 19.07.2018 № 11).
6. Надаємо згоду на передачу та обробку персональних даних та натискаємо кнопку “Сформувати заяву”.
7. Перевіряємо дані сформованої заяви, підписуємо КЕП та надсилаємо до Пенсійного фонду України.