Цінності команди системи безоплатної правової допомоги

Дата: 10.02.2021 16:14
Кількість переглядів: 701

Фото без описуГоловні цінності, які сповідує команда системи безоплатної правової допомоги – прозорість, підзвітність, довіра наших клієнтів та партнерів. Корупція – це негативне суспільне явище, що здатне зруйнувати будь-яку організацію, структуру, державу врешті-решт.

Щоб якомога більше убезпечити систему БПД від корупції, у нас працює цілодобова «антикорупційна» лінію за телефонним номером (044)-364-17-47. Крім того, розповісти про відомі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень можна за допомогою форми зворотного зв’язку на сайті системи БПД за посиланням  http://bit.ly/2Mrrm4a. Повідомлення може бути анонімним.

На помітному місці в наших центрах та бюро ми розмістили відповідні пам'ятки для клієнтів та адвокатів, які розповідають "правила чесної гри". Нагадаємо про них і тут, на нашій публічній сторінці:

???? Працівникам центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги (бюро правової допомоги) та адвокатам, які надають безоплатну вторинну правову допомогу, забороняється вимагати/отримувати грошові кошти, майно чи будь-які вигоди нематеріального характеру (пільги, послуги, нематеріальні активи тощо) за надання БВПД. Їх роботу оплачує держава за рахунок коштів з державного бюджету.

???? Забороняється здійснювати будь-які «благодійні внески», вимагати грошові пожертви або отримувати «спонсорську допомогу» від юридичних чи фізичних осіб.

???? Забороняється вимагати/отримувати будь-яку «додаткову винагороду» за призначення або «прискорення» призначення адвоката для надання БВПД, отримання правової інформації (консультацій) чи оформлення процесуальних документів

Адвокати при наданні БВПД не мають права вимагати/просити у клієнтів грошові кошти на транспортні витрати, проїзд, оплату відряджень за межі регіону тощо. Такі витрати відшкодовуються адвокатам державою.

???? Якщо інтереси клієнта представляють у судових органах, а він не належить до категорії осіб, звільнених від сплати судового збору, клієнту можуть повідомити про необхідність самостійно сплатити витрати на судовий збір, поштові збори, а також витрат на проведення досліджень чи експертиз у відповідних провадженнях (передбачена Законом України «Про судовий збір» норма).

?? Прийом телефонних дзвінків на «антикорупційну» лінію здійснюють працівники відділу по запобіганню корупції Координаційного центру з надання правової допомоги. За кожним фактом отриманого на зазначений «телефон довіри» повідомлення відділом по запобіганню корупції проводиться ретельна перевірка та відпрацьовуються заходи щодо подальшого реагування згідно з вимогами чинного законодавства.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь