Закінчився перший етап стратегічних сесій по розробці комунікаційної стратегії громади
Як ми сповіщали раніше, у квітні 2024 р. стартувала програма «Комунікаційні стратегії для територіальних громад» від Проєкту USAID «ГОВЕРЛА» та ГО «Інтерньюз-Україна». У межах програми експерти допомагають 30 громадам розробити комунікаційні стратегії до 2027 р.
Комунікаційна стратегія – це важливий інструмент, який допоможе максимально ефективно втілити Стратегію розвитку нашої громади та залучити різні групи мешканців до цього процесу.
У рамках проекту з нашою громадою працюють координаторка Марта Беля та комунікаційні експерти.
Під час першого етапу стратегічних сесій (31 травня та 11 червня) мова йшла про перегляд цілей громади, записаних у стратегії 2021 року та формування нових, більш відповідних сьогоденню. Разом з організаторами члени робочої групи провели комунікаційний SWOT-аналіз, визначилися з основними стейкхолдерами та каналами комунікацій, обговорили бюджет та необхідні ресурси, систему моніторингу та оцінки.
Всім добре відомо, що важливим елементом довоєнних комунікацій у нашій громаді була місцева газета «Зоря». Районні та обласні газети ніби розширюють наше коло новин, але ми губимося у цьому потоці «не про нас». Тому хочеться мати свій друкований дайжест новин громади, який допоможе нашим пенсіонерам, а для більш досвідчених користувачів інфопростору – додаткові канали комунікацій на базі відомих месенджерів.
Ми дуже вдячні ГО «Інтерньюз-Україна» та Проєкту USAID «ГОВЕРЛА» за чудову можливість навчатися та зростати у час нових викликів.
Зустріч відбулася у межах проєкту «Комунікаційні стратегії для територіальних громад», який реалізує ГО «Інтерньюз-Україна» за підтримки Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»